Strona Główna · Szukaj · · Układ zapłonowy · Układ paliwowy · Układ napędowy · Dlaczego nie odpala · Silnik 139QMB 50 cm · Instalacja elektryczna · Żywotność silnika chińskiego 4T · Polecane niezawodne skutery Lipiec 24 2017 20:26:08
Nawigacja
Strona Główna
FAQ
Kontakt
Galeria


Brak paliwa w gaźniku
Akumulator
Jaki olej do skutera 4T
Kiedy wymienić pasek napędowy
Cylinder
Tłok
Sworzeń tłoka
Wał korbowy
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 44
Najnowszy Użytkownik: AndrewTat
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Brak paliwa w gaźniku.

 Bez paliwa w gaźniku skuter nie odpali. Aby sprawdzić czy w naszym gaźniku jest paliwo należy odnaleźć wężyk który prowadzi od dna komory pływakowej gaźnika. Na końcu tego wężyka znajduję się śrubka. Obluzowujemy ją i jeśli leci paliwo to oznacza, że jest ono bez przeszkód dostarczane. Paliwo wypływając ze zbiornika paliwa płynie przez filtr paliwa następnie przez zawór podciśnieniowy i wpływa do gaźnika. Poziom paliwa w gaźniku jest ustalany przez pływak który otwiera lub zamyka zawór.

 Jeśli po odkręceniu śrubki we wspomnianym wężyku nie leci paliwo to powinniśmy skontrolować następujące miejsca w układzie paliwowym. Po pierwsze należy sprawdzić czy w baku jest w ogóle paliwo. Po drugie zobaczyć czy otwór odpowietrzający w zbiorniku paliwa nie jest zatkany. Następnie sprawdzić czy filtr paliwa nie jest zatkany. Skontrolować należy również drożność przewodów paliwowych. Podciśnieniowy zawór paliwa należy sprawdzić w ten sposób : Odłączyć wężyk który leci od kolektora ssącego do zaworu podciśnieniowego. Odłączyć wężyk od gaźnika który również łączy się z zaworem podciśnieniowym . Jeśli zassiemy powietrze wężykiem który leci do kolektora od zaworu podciśnieniowego to powinna wypłynąć benzyna wężykiem prowadzącym od tego zaworu do gaźnika. Jeśli nie zaworek do wymiany. Należy również sprawdzić czy zawór w gaźniku którym steruje pływak jest sprawny. Jeśli wszystkie wymienione wyżej elementy działają poprawnie paliwo musi dopłynąć do gaźnika.

Komentarze
marek58 dnia maj 26 2011 19:28:39
warto przeczytać mądra porada dla początkujących, inne strony w goglach powinny iść do kosza.
marek dnia czerwiec 14 2011 10:57:43
Chciałbym podzielić się moim przypadkiem z rbrakiem paliwar1;. Skuter ZUMICO MAC silnik 4T r11; Longjia.
Nowiutki skuter został dostarczony przez sprzedawcę do domu. Skuter pięknie odpalał i nic nie zapowiadało problemów. Po przejechaniu około 30 km pierwszy raz silnik zgasł. Na drugi dzień jednak odpalił i tak powtarzało się to kilka razy. Po tym jak zgasł synowi w pewnej odległości od domu rozpoczęliśmy oględziny układu paliwowego. Pierwsze spostrzeżenie to połowicznie napełniony filtr paliwa. Po odpięciu wężyka pomiędzy filtrem a zaworem odcinającym (podciśnieniowym) wyciekła odrobina paliwa i koniec. Wniosek zatkany zbiornik lub filtr paliwa. Przy pomocy strzykawki dmuchnęliśmy w stronę zbiornika. Zabulgotało a benzyna radośnie chlusnęła na chodnik. Po złożeniu w całość silnik odpalił od pierwszego kopa. Niestety sytuacja powtórzyła się niebawem. Po konsultacji telefonicznej z serwisem zasugerowano zawór podciśnieniowy a kategorycznie odrzucono możliwość zanieczyszczonego zbiornika no i kazano dostarczyć do serwisu (ja mam tylko 18 km ?!). W związku z czym podjęliśmy decyzje, rozbieramy i wyjmujemy zbiornik. Łatwo powiedzieć trudno zrobić. pominę tu historię jak ale w końcu udało się zbiornik wyciągnąć. Ponieważ nie dysponuje endoskopem musiałem zdemontować czujnik poziomu paliwa aby uzyskać dodatkowy otwór do wglądu w wnętrze zbiornika. Już podczas odkręcania czujnika zwróciło naszą uwagę uszczelnienie wykonane z gumowej uszczelki + silikon ?. Podczas oglądania wnętrza zbiornika (nie było to łatwe mimo 2 otworów) okazało się że w pobliżu otworku wylotowego znajduje się 5 mm czarne coś jak rrobaczekr1;. Przy pomocy drutu wyciągnęliśmy to coś. Okazało się, że był to ten rczarny silikonr1; użyty to uszczelnienia czujnika. Rozmiękczony czarny rglucikr1; co pewien czas zatykał ujście otworu paliwowego. UFF.
Jakie wnioski:
- jak kupujesz skuter zapytaj czy zbiornik paliwa wyposażony jest w wkręcany zawór podciśnieniowy z metalowym (siatkowym) filtrem paliwa. Gdyby mój zbiornik był uzbrojony w takie rozwiązanie nie miałbym problemu z drobnymi zanieczyszczeniami. A tak dosłownie każde zanieczyszczenie jest potencjalnie niebezpieczne dla malutkiej dziurki na dnie zbiornika.
Pozdrawiam i zachęcam do dzielenia się doświadczeniami.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Części do skuterów
Wyślij paczkę bez wychodzenia z domu
Reklamy
Usługi księgowe Kraków Katalog Stron WWW Skutery
Kod

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie